Followers

Sunday 10 July 2011

My First Job



8 Jun 2011
 It was my first day of working..

Bangun awal.. orang cakap, semangat! haha.. semangat tu yang penting.. bukan apa, takut masuk keja lambat.. rumah pulak jauh dari tempat keja.. hmm, memang hari2 kena bangun awal.. masuk keja pukul 9 dan keja sampai pukul 6 petang..

tapi.. saya macam biasalah.. datang awal, masuk pun awal lah.. pukul 8 dah tolong bukakkan pintu office.. kemudian, bukak PC yang ada.. kemudian wireless plug!
yes! dari sini bermula lah detik saya untuk attack facebook dulu sebelum keja mula..!
*amek semangat dulu*

tenang saya keja.. masuk2 sudah kena buat 2 report yang dah di'inspect' oleh Mohd Farid..
alamak! kelancaran akal saya sudah lama tak digunakan dalam membuat report! dari pukul 11 malam sampai pukul 3 petang lebih kurang, saya tak siapkan apa2 pun lagi.... parah2!!

tapi tak apa, saya suka term 'staf baru'.. selamat...... :)
*tak perlu kata apa2.. senyum*
--------------------------------------------------------------------------------------------------

pukul 6.. time to go home!

No comments :

Post a Comment